Esemény neve | Apáczai Módszertani Délután |
---|---|
Időpont | 2018. Április 10. 15:00 - 18:00 |
Kategória | Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar |
Típus | Rendezvények |
Helyszín | Apáczai Kar I. épület; Dr. Barsi Ernő terem (9022 Győr Liszt F. utca 42.) |
A Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kara és a Magyar Pedagógiai Társaság Északnyugat - magyarországi Tagozata
tisztelettel meghívja Önt az Apáczai Módszertani Délután rendezvénysorozat
Az érzelmi intelligencia szerepe, jelentősége az oktatásban című programjára.
Helyszín: Apáczai Kar I. épület; Dr. Barsi Ernő terem (9022 Győr Liszt F. utca 42.) Időpont: 2018. április 10. 15.00 óra
15.00 Megnyitó Ablonczyné prof.dr. Mihályka Lívia dékán, SZE AK
15.05 Köszöntő Kövecsesné dr. Gősi Viktória egyetemi docens, SZE AK Tanár-és Tanítóképző Tanszék a MPT Északnyugat - magyarországi Tagozatának elnöke
Előadás: 15.10-16.10 Pedagógus személyisége a jövőt formáló erő L. Stipkovits Erika klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológus, pszichoterapeuta, tanár, tréner, szakíró, a Személyiségfejlesztő Akadémia Alapító Igazgatója
16.10-17.30 Workshop két csoportban 1. csoport: Rendszer- és szervezetállítás (fejlődés-bizalom, Pedagógus, szülő, gyermek az oktatásban) Vezeti: Weisz Ildikó mérnök, család,-rendszer-szervezetállító, a Személyiségfejlesztő Akadémia Alapító Igazgatóhelyettese - L. Stipkovits Erika pszichoterapeuta
2. csoport: Boldogságórák szerepe az érzelmi intelligencia fejlesztésében – Jó gyakorlatok Makkosné Nagy Kinga szakvizsgázott gyógypedagógus, Radó Tibor Általános Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Győr Gombás Mónika szakvizsgázott tanító, Móricz Zsigmond Általános Iskola, Győrszentiván
A módszertani délutánon való részvétel ingyenes. Jelentkezni ezen a linken április 5-ig lehet. A jelentkezés során a párhuzamosan zajló két csoportfoglalkozásból kérjük, hogy egyet válasszon. Tisztelettel várjuk rendezvényünkön. |
|
Esemény küldése e-mailben | E-mail cím |
Esemény importálása saját naptárba | letöltés |